рефлексія




24 червня 2019 року
Початок двотижневих очних курсів підвищення кваліфікації педагогічних
працівників за програмою «Медіадидактика: від використання до
створення медіатекстів у освітній діяльності».

Знайомство з програмою курсів, з куратором, з групою.

Прослухали лекцію куратора Бутурліної Оксани Василівни "Медіаосвіта та медіадидактика". Зясовували, що таке медіаосвіта, медіадидактика, медіатекст т їх роль та місце в нашому житті.
Виконали вправу "Моє медіаполе".

Працювали в спільних документах.


25 червня 2019 року
Блоги... Вперше в своєму житті я створювала блог. Завдяки професіоналізму викладачів мені це вдалося. І було не так вже і складно, як здавалося на початку. Дякую.

Але це був важкий день!







26 червня 2019 року

Оксана Василівна продовжила нас знайомити з медіаосвітою, медіадидактикою, медіатекстами, але вже з точки зору використання їх в освітній діяльності.



Довгаль Сергій Анатолійович навчив нас створювали тести за допомогою Google-форм, зокрема TestW2. Результат - у "Посиланнях".


27 червня 2019 року
Дудник Володимир Сергійович продовжив нас знайомити з Google-формами. Ми створювали тести в Editor.exe та MyTestX. Було складно, але все зрозуміло. Це корисно, буду використовувати на своїх  уроках математики.










1 липня 2019 року
Ми продовжили знайомитись з особливостями медіапростору. Ознайомиись із особливостями створення кепшн відео. Ознайомились із програмою медіаконкурсів, що проводить ДАНО.
Отримали завдання розробити проект.





2 липня 2019 року
Створила сама кепшн відео! Мені дуже сподобалось.
Потім групою ми створили ще одне кепшн відео - це була реклама STEM-професій. Оскільки був заборонений доступ до інтернету, то весь матеріал, що ми зібрали - це власні фото в ролі програміста, біотехнолога, ланшафтного дизайнера, хіміка, інженера, а також власні малюнки.
Нам сподобалось, незважаючи на критику.

3 липня 2019 року
"Веснянка"... Ми робили своїми руками мультфільм. Це було надзвичайно цікаво. Особливо вражаючим було те, що ми бачили на моніторі: покрокове народження власного мультфільму. Ми працювали злагодженно, розуміли один одного, прислухалися до думки інших.


4 липня 2019 року
Вчитель російської мови і літератури 122 школи Голубнича Ірина Миколаївна зі своїми учнями ознайомили нас із особливостями створення учнівських відео для шкільного телебачення. Під їх чітким керівництвом ми створили відео " Творчий портрет моєї групи ".



В кінці зробили спільне фото на память.



Анотація проекту
Параметри
Опис
1.
Назва, тема проекту.
«STEM-news»
2.
Класифікація проекту (індивідуальний, груповий, колективний, масовий)

груповий
3.
Вид проекту (соціальний, навчальний, пошуковий, творчий, інформаційний, дослідницький)

Інформаційний
пошуковий
4.
Учасники проекту
5 – 11 класи
5.
На якому медіа базується проект
Інтернет, шкільне ТБ
6.
Мета проекту
Поширення STEM-освіти та популяризація  STEM-професій.
Формування комунікативних та соціальних компетентностей учнів, виховання активної життєвої позиції школярів; допомога у набутті молодим поколінням соціального досвіду. Виховувати  духовно багату, різнобічно розвинену людину.

7.
Очікувані результати проекту
Створення циклу випусків цікавих новин
8.
Етапи реалізації проекту
1.     Знайомство групи з завданням проекту.
2.      Детальна розробка плану підготовки та сценарію випуску новин.
3.     Пошук інформації для випуску новин.
4.     Написання тексту.
5.     Зйомка випуску новин.
6.  Монтаж
7.     Транслювання по шкільному ТБ.
9.
Відповідність отриманого результату первинній меті
Відповідає
10
Спосіб висвітлення проекту у різноманітних медіа (у власному блозі зокрема)
Розміщення випусків новин шкільного ТБ на сайті закладу
11
Значимість проекту (для різних груп) та його зв'язок з навчально-виховним процесом Вашого закладу
Підвищення мотивації до навчання, до пошукової діяльності учнів, знайомство їх зі світом науки, техніки, технологій. Проект є одним із заходів з впровадження STEM-освіти в закладі
12
Перспективи розвитку чи розширення проекту
Створення інших відео продуктів, проведення шкільного медіа конкурсу.


Проект




Немає коментарів: